چندتا عکس خنده دار

پسر زمستونی

هرچی که تو بخوای هست

چندتا عکس خنده دار

بــــــــــیــــــچــــــ ـــــــاره
لپاشو عزیزم :* Image removed by sender. Black heart (cards)
خدایی هرجور فکر کردم جور در نیومد =))

جوجه سزارین شده ندیده بودیم که دیدیم
مامان! اینا خب ؟ منو بازی نمیدن . خب؟ بخورشون


یه عکس فوق العاده از حال و روز جووونای ایرانی
من هواپیــــــمام :)))

اصلنم فتوشاپ نیست . قربونش برم پولداره
شنیده بودم "قندهار" ولی ندیده بودم تا حالا ..!

آخه منِ کصافط چرا عاشق شدم :((

تشنته بخور بخور ...

به این میگن بوسسسسسسس خركی.

سلام!میشه ماها رو هم تا یه مسیری برسونی؟؟
 
گربه انقدر جو گیر؟!
عکس از یک قبر با تجهیزات:D
متخصصین فتوشاپ،بدویین بیاین نظر بدین =))
اوووووووووووووووه چه شباهتی......!!!!!!!!!!
یه رفیقم نداریم بریم خونشون واسمون موش پلو درست كنه!!!
 
نظر فراموش نشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:58 توسط ♥ ♡(-̮̮̃•)♰ ♱ ESI DANDY |